آرزوها
آرزوها



من از پشت شب های بی خاطره      من از پشت زندان غم آمدم

   من از آرزوهای دور و دراز               من از خواب چشمان نم آمدم

 

سلام

راستش بعد از چند سالی که می نویسم تازه به این نتیجه رسیدم که

واقعاً مطالبی که می نویسم هیچ ارزشی برای دوستانم نداره و به نوعی بیهوده ست !

گذاشتن چهارتا شعر که از جائی کپی کردم که کار خاصی نیست

بی احترامی به شعر و شاعری و احساس انسان نمی کنم اما الان ماشاالله به جز کتاب های شعر و دیوان ؛

توی دنیای اینترنت هم وبلاگ هائی که شعر میذارن کم نیستند

متنی رو که خودمون با احساسمون می نویسیم ( مثل نوشته های پروانه خانوم ) گذاشتنش قابل قبول تره

و قابل تحسینه تا از شعر دیگران کپی کنیم

این پست های رمز داری هم که من نوشتم همون شعرهای کپی ای هست که شما همیشه دارین می خوندید

پس بیخود وقت شما رو نمی گیرم و فقط برای اینه که یه جا احساسم رو ثبت کرده باشم ؛ همینو بس .

یا بعضی هاش حرفای شخصی هست که نوشتنش تا اینکه همه بخونن نه درسته ، نه جالب

تعارف که نداریم ؛ موضوع بیشتر کامنت ها هم مشخصه

سلام ، احوال پرسی ، تعریف و تمجید از شعری که مال من نیست و در آخر دعوت از ما

تا ما هم بیائیم به شما سر بزنیم

( توقع بیجائی از کسی ندارم که بیاد با کامنتش شاهکار کنه ، فقط چیزی رو که وجود داره ؛ دارم میگم

خود من هم مثل شما هستم )

زیاد سخت نمی گیرم اما واقعاً خوب فکرشو بکنید ، ما بی شباهت به ماشین فتوکپی نیستیم ؟

( البته اینا نظر منه ، ممکنه هر کسی ایده ی خاص خودش رو داشته باشه )

کامنت های تبلیغاتی رو هم داریم که میان کامنت میذارن که بیائید تو سایت ما

و برای افزایش آمار وبلاگتون ثبت نام کنید و از این چیزا ...

من فقط یه سؤال ازشون دارم ، شما که راه های افزایش آمار وبلاگ رو بلد هستید

چرا خودتون مجبور می شید برای تبلیغ سایتتون ، دونه دونه تو وبلاگ ها کامنت بذارین ؟

در هر صورت قسمت های مختلفی که سمت راست وبلاگ قرار داره فکر میکنم

ارزش بیشتری برای شما داره و حتی کاربردی و مفیدتره

یا حتی المقدور سعی میکنم مطالبی که کمتر خونده باشین بذارم

 


 

کامنت های شما عزیزان رو هم تأیید کردم و حتماً میام تا ذره ای از محبت های شما رو جبران کنم

دعاهاتون مقبول حق

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 10 شهريور 1389برچسب:, ساعت 23:55 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar